مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم
که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم
+ میگفت که حتماً سعدی وقتی این بیت رو میگفته ساعتها و روزها زار زار گریه کرده.
آخه چقدر غم. چقدر مصیبت. آدم سرطان میگیره.
فرهاد کوهکن...
ما را در سایت فرهاد کوهکن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ساعت: 9:12