
درس عمومی فقط اونجاش که استاد اول حضور غیاب میکنه و میتونی بری به کارای مهمتری برسی. درس اختصاصی هم فقط اونجاش که انقدر درس رو دوست داری حتی حضور غیاب نکنه هم کلاس 8 صبح رو میری. انتخاب بین بد و بدتری که روحانی میگه فقط انتخاب بین کشک بادمجون و قیمه بادمجون. غذای سلف هم فقط اونجاش که بعضی وقتا یه استادی میاد سلف پیش دانشجوها غذا بخوره که یعنی ما هم آره، در حالیکه آجرپاره.xa0بذار تنهایی آشغالمون رو بخوریم بابا....
ادامه مطلب